مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:202023-12-30سياسي

امروز دشمن ستون های اصلی امنیت زیستی مردم را نشانه گرفته است


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بابیان اینکه امروز دشمن ستون های اصلی امنیت زیستی مردم را نشانه گرفته است، اظهار داشت: قدرت جمهوری اسلامی در امنیت نظامی موجب شده است تا دشمن از عملیات های نظامی ناامید شده و در عرصه هایی مانند امنیت زیستی تهدیدهایی را ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباسعلی نوبخت امروز در نشستی با مسئولان منابع پایدار و موقوفات حوزه های علمیه سراسر کشور که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در کتاب های مقدس و سفارشات بزرگان دینی به درخت کاری توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه باید این گفتمان را در جامعه پیاده کنیم، مطرح کرد: از سال 1403، درخت داری در کنار درخت کاری باید موردتوجه قرار بگیرد.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص درخت کاری را مدنظر قرارداد و افزود: هر مسلمانی که درخت بکارد به اندازه هر مقداری که انسان و حیوانی از ثمره آن بخورد، خداوند به اندازه آن ثمره به وی پاداش خواهد داد.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز به موضوع درخت کاری سفارش کرده اند، عنوان کرد: تمام این سفارشات نشان از اهمیت درختکاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن ستون های اصلی امنیت زیستی مردم را نشانه گرفته است

امروز دشمن ستون های اصلی امنیت زیستی مردم را نشانه گرفته است