مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:452023-12-30سياسي

فتنه های دشمن تمام شدنی نیست


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فتنه های دشمن تمام شدنی نیست و هر از چند وقتی دست به فتنه های مختلف می زند، افزود: باید در این میان کار تربیتی و فرهنگی صورت گیرد.

- آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه شنبه، 9 دی ماه در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع نوشهر، اظهار کرد: 9 دی باید بازخوانی شود تا به نسل جدید گفته شود دشمنان ما با یک دروغ بزرگ بنام تقلب در انتخابات سال 1388 فتنه ای ایجاد کردند که مملکت را هشت ماه به آشوب کشاندند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که رهبری بیدار داشتیم ایشان توانستند سال 88 مدیریت بحران را به معنای واقعی انجام دهند و شجاعانه در مقابل یک فتنه خطرناک بایستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حرف و بهانه فتنه گران ابطال انتخابات با دروغ تقلب در آن بود، گفت: رهبری در همان سال راهکار بررسی قانونی را مطرح فرمودند که هر کاندیدایی که اعتراض دارد می توانند از هم شکایت کنند و طبق قانون، بخشی از صندوق ها بازشماری شود نه اینکه با درخواست غلط خود خیابان ها را صحنه جار و جنجال کنند و به آشوب بکشند.

وی ترکیب هوشیاری رهبری و بیداری ملت را عامل خاموشی فتنه سال 88 برشمرد و یادآور شد: مردم ما با بصیرت و با وفا هستند و امروز هم در ادامه برای حفظ دستاوردها نیاز به بصیرت و تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه های دشمن تمام شدنی نیست

فتنه های دشمن تمام شدنی نیست