مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 00:352024-01-17اقتصادي

کسب جایگاه دوم قصرشیرین در سامانه رصد اشتغال


مراد باباخانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین از ابتدای سال جاری تا کنون با 803 شغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال در جایگاه دوم استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی معاون سیاسی اجتماعی  فرمانداری قصرشیرین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین اظهار کرد: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری را 917 شغل اعلام کرد که تاکنون 803 مورد آن معادل 88 درصد ایجادشده است.

وی افزود: این میزان تعهد اشتغال توسط 18 دستگاه اجرایی محقق شده است و بهترین تعهد اشتغال ایجادی مربوط به صنعت معدن تجارت با 332 اشتغال تعهد شده است که تاکنون 255 شغل آن ایجادشده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: هم اکنون ازنظر تعهد اشتغال ایجاد و ثبت آن در سامانه رصد در رتبه دوم استان کرمانشاه بعد از شهرستان کنگاور هستیم و تلاش و همکاری و هم افزایی دستگاه ها قابل تحسین است و می توانیم با حریت در تداوم کار به عنوان جایگاه نخست استان باشیم.

وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار می تواند عاملی برای جلوگیری از مهاجرت افراد و بازگشت مردم به این شهرستان مرزی باشد، ادامه داد: باید همه دسته ها تلاش کنیم با اشتغال زایی و امید افزایی مردم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایگاه دوم قصرشیرین در سامانه رصد اشتغال

کسب جایگاه دوم قصرشیرین در سامانه رصد اشتغال