مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:252024-01-08سياسي

خنثی کردن توطئه های دشمن با حفظ و ارتقای انسجام ملی


در ایران اسلامی مادامی که بخواهیم مستقل باشیم، کینه توزی و دشمنی بیگانگان وجود دارد اما در برابر آن بهترین راه برای خنثی کردن توطئه های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه هیأت اندیشه ورز انتخابات استان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: انتخابات مهمترین رویدادی است که در سال جاری، کشور برای برگزاری آن در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به حضور فعالان حوزه تولید و صنعت استان در این نشست، ادامه داد: از جمله نتایج قابل توجه مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو کاهش طمع دشمن نسبت به ایران اسلامی است.

مرتضوی بیان کرد: مردم ما از دیرباز تاکنون درگیر فتنه گری و تلاش های بی امان دشمن علیه انسجام ملی و توسعه همه جانبه کشور هستند.

استاندار اصفهان افزود: مادامی که بخواهیم مستقل باشیم این کینه توزی و دشمنی وجود دارد اما در برابر آن بهترین راه برای خنثی کردن توطئه های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

وی خطاب به مدیران صنایع و فعالان عرصه تولید استان، گفت: انتخابات باشکوه و با مشارکت همگانی مردم، وحدت اجتماعی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی کردن توطئه های دشمن با حفظ و ارتقای انسجام ملی

خنثی کردن توطئه های دشمن با حفظ و ارتقای انسجام ملی