مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:202024-01-16سياسي

فرصت تبلیغات تلویزیونی نامزد های انتخابات


رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برقراری عدالت انتخاباتی، راهبرد رسانه ملی است، گفت: برای برقراری عدالت انتخاباتی 200 شبکه تلویزیونی را به تعداد حوزه های انتخابیه راه اندازی کردیم و هر نامزد نمایندگی 20 دقیقه فرصت تبلیغات تصویری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما با حضور در استودیوی گفت وگوی ویژه خبری در شبکه خبر از برنامه های رسانه ملی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت.

ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، نامزدها باید در سامانه ستاد تبلیغات نام نویسی کنند، صدا و سیما 200 کانال تلویزیونی را هم برای حوزه های انتخاباتی راه اندازی کرده است ، امشب دکتر پیمان جلبی رییس رسانه ملی میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری هستند و قرار است برنامه های تبلیغاتی رسانه ملی را برای انتخابات اسفند ماه بررسی کنیم.

سوال: درگفتگوی امشب می خواهیم راجع به برنامه ریزی های رسانه ملی برای انتخابات اسفند ماه با شما صحبت کنیم.

کلیات برنامه ریزی رسانه ملی را در ابتدا برای ما بگویید، در مورد انتخابات اسفند ماه؟ جبلی: خب رسانه ملی همانطوری که از اسمش پیداست، رسانه ملی است و در همه عرصه های ملی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تبلیغات تلویزیونی نامزد های انتخابات

فرصت تبلیغات تلویزیونی نامزد های انتخابات