مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:202024-01-20اقتصادي

افزایش 15 تا 30 درصدی نرخ هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از افزایش 15 تا 30 درصدی نرخ هتل ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از افزایش 15 تا 30 درصدی نرخ هتل ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

وحید امیری امروز (30 دی) در نشست با جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان، بااشاره به ابلاغ تعرفه های جدید مراکز اقامتی به استان، اظهارکرد: باتوجه به اینکه هرساله نرخ هتل ها و مراکز اقامتی کشور بروزرسانی می شود، امسال نیز از حدود یک ماه پیش نرخنامه های جدید به استانها ابلاغ شد.

وی افزود: براین اساس، مراکز اقامتی که بدون هیچ توجیهی برای استانداردسازی واحدهای خود اقدام نکرده اند، تعرفه آنها حدود 15 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: واحدهایی هم که در چرخه استانداردسازی قرار گرفته اند و در حال ارزیابی هستند، افزایش نرخ 25 درصدی را خواهند داشت.

به گفته این مسئول، واحدهایی هم که به صورت کامل استانداردسازی شده و گواهینامه استاندارد را در یافت کرده اند، مشمول افزایش 30 درصدی نرخ خدماتشان خواهند شد.

وی یادآورشد: در استانداردسازی هایی که صورت می گیرد، تمام خدمات کمی و کیفی مراکز اقامتی با استانداردهای روز دنیا تطیبق داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 تا 30 درصدی نرخ هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه

افزایش 15 تا 30 درصدی نرخ هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه