مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:552024-01-11سياسي

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس از سراسر کشور رونمایی شد


آیین رونمایی از مصحف خطی که توسط 26 نفر از بانوان خوشنویس از سراسر کشور در مدت یک سال کتابت شده است با حضور رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

- به گزاری خبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از مصحف دست نویس 26 نفر از بانوان خوشنویس از سراسر کشور صبح امروز با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در شبستان حضرت زهرا (س) حرم کریمه اهل بیت(س) این آستان مقدس برگزار شد.

 آیت الله سعیدی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم اظهار کرد: خداوند قرآن را مایه شفا و رحمت برای افرادی که ایمان آورند و مایه خسارت و زیان برای افرادی که به خود، مردم، نظام، اسلام و مکتب اهل بیت می کنند دانسته است.

رونمایی از مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس  وی با بیان اینکه قرآن وجود انسان را از رذایل اخلاقی، اعتقادی و رفتاری پاک سازی و تخلیه می کند، افزود: رحمت قرآن نیز از نوع بازسازی و تزیین نفس انسانی به اوصاف متعالی است و هرچه مؤمنان بیشتر به قرآن و آموزه های آن تمسک کنند بیشتر از شفا و رحمت آن بهره مند خواند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس از سراسر کشور رونمایی شد

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس از سراسر کشور رونمایی شد