مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:552024-01-08پزشكي

اجرای طرح پایش بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان خوزستان


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های زنبور عسل دامپزشکی خوزستان از اجرای پایش و مراقبت بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان استان خبر داد.

- رییس اداره مدیریت بیماری های زنبور عسل دامپزشکی خوزستان خبر داد اجرای طرح پایش بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان خوزستان ایسنا/خوزستان رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های زنبور عسل دامپزشکی خوزستان از اجرای پایش و مراقبت بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان استان خبر داد.

ایوب پدرام با اشاره به اجرای پایش و مراقبت بیماری های زنبور عسل در زنبورستان های استان خوزستان اظهار کرد: در راستای رصد و پایش بیماری های زنبور عسل در استان و با توجه به ورود تعداد قابل توجهی از زنبورداران سایر استان ها به استان خوزستان به منظور زمستان گذری، اداره کل دامپزشکی خوزستان اجرای طرح پایش و رصد بیماری های زنبور عسل را در زنبورستان ها را اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اجرای این طرح از امروز (18 دی ماه) آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

برنامه ریزی شده است 120 زنبورستان در 14 شهرستان بازدید و پایش شوند.

پدرام ادامه داد: طرح پایش با هدف بررسی و شناسایی میزان آلودگی کندوها به انواع بیماری ها به خصوص بیماری های انگلی زنبور عسل اجرا می شود و به منظور رهگیری وضعیت بهداشتی کلونی های زنبور ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایش بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان خوزستان

اجرای طرح پایش بیماری های زنبور عسل در 120 زنبورستان خوزستان