مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:002023-12-30سياسي

فتنه 88 ریشه ای آمریکایی و صهیونیستی داشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: - جبهه پایداری در بیانیه ای تاکید کرد: مخالفت با رأی و نظر مردم، حلقه اتصال فتنه گران سال 1388، تروریست های صهیونیستی و نظام حاکم بر آمریکاست و فتنه 88 نیز ریشه ای آمریکایی و صهیونیستی داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ امروز در حالی چهارده سال از حماسه نهم دی می گذرد که گذر ایام نه تنها از اهمیت و تأثیر این روز تاریخی نکاسته، بلکه وقایع سال های اخیر در سطح ملی و منطقه ای مفهوم و ابعاد تازه ای نیز به آن بخشیده است.

وضعیتی که امروز منطقه غرب آسیا با آن مواجه است، دریچه ای خاص و قابل توجه برای تحلیل حرکت سراسری مردم ایران در یوم الله 9 دی است.

طی چند ماه اخیر ورق حیثیت رسانه ساخته صهیونیست های جنایتکار و متحدان این رژیم اشغالگر برگشته و ملت های دنیا بر اثر حمایت این دولت ها با واقعیت نظام های مدعی لیبرال دموکراسی در سطح جهانی آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 ریشه ای آمریکایی و صهیونیستی داشت

فتنه 88 ریشه ای آمریکایی و صهیونیستی داشت