مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:252024-01-06فرهنگي

درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران»


اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران» خوش درخشیدند .

- درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری سعیدِ ایران ایسنا/اردبیل اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری سعیدِ ایران خوش درخشیدند .

مریم خروشی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، 16 دی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، به همت روابط عمومی این نهاد، مسابقه ادبی و هنری سعیدِ ایران را در سه بخش دل نوشته، نقاشی و سؤالات چندگزینه ای در سطح کشور برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات که باهدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت علمی، فرهنگی و اخلاقی این چهره ماندگار در تحقیقات سلول های بنیادی ایران و تکریم و معرفی شایسته تر این الگوی کم نظیر، ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی برگزار شد که جهادگران و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در این پویش حضور چشمگیر داشتند.

خروشی با اعلام اینکه دکتر بهنام جلالی جعفری، استاد نقاشی و طراحی در دانشگاه با مدرک دکترا فلسفه هنر با تخصص زیبایی شناسی به عنوان رییس کمیته داوران بود که آران وفایی زاده فرزند جهادگر، مری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران»

درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران»