مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:202024-01-08بين الملل

واکنش کارزار انتخاباتی بایدن به هشدارهای اوباما در مورد ترامپ


انتقادات وارد شده در مورد عملکرد کارزار انتخاباتی بایدن از سوی رییس جمهور سابق آمریکا موجب شد تا این کارزار در جریان یک موضع گیری از اقدامات خود دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کارزار انتخاباتی جو بایدن رییس جمهور آمریکا از راهبرد خود در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای جدیدی مبنی بر انتقاد باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا از ساختار کارزار انتخاباتی بایدن و نگرانی هایش در مورد قدرت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به عنوان یکی از نامزدهای اصلی انتخابات 2024 این کشور دفاع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ، کویینتین فولکس از مسوولان ارشد کارزار انتخاباتی جو بایدن، روز یکشنبه از رویکرد کارزار انتخاباتی رییس جمهور مستقر آمریکا حمایت کرد و تاکید نمود که اوباما و بایدن در موضع گیری های خود با محوریت این مساله که ترامپ باید در جریان انتخابات 2024 آمریکا شکست بخورد، متحد هستند.

وی گفته است: ما قصد داریم آنچه را که نیاز است انجام دهیم تا ماهیت و مزیت رقابتی خود را حفظ کنیم و در عین حال مطمئن شویم که زیرساخت های مورد نیاز جهت پیروزی در انتخابات 2024 آمریکا را نیز ایجاد و تقویت کرده ایم.

جو بایدن و باراک اوباما به طور مرتب با هم صحبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارزار انتخاباتی بایدن به هشدارهای اوباما در مورد ترامپ

واکنش کارزار انتخاباتی بایدن به هشدارهای اوباما در مورد ترامپ