مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:402024-01-17ورزشي

برنامه های چهل ودومین سالگرد حماسه مردمی آمل


رییس ستاد مردمی حماسه ششم بهمن آمل، از پیش بینی و تدوین حدود 150 عنوان ویژه برنامه برای هفته گرامیداشت حماسه مردم این شهرستان در واقعه سال 1360 و چهل ودومین سالگرد این حماسه جاویدان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس ستاد مردمی حماسه ششم بهمن آمل، از پیش بینی و تدوین حدود 150 عنوان ویژه برنامه برای هفته گرامیداشت حماسه مردم این شهرستان در واقعه سال 1360 و چهل ودومین سالگرد این حماسه جاویدان خبر داد.

علی امانی در گفت وگو با ایسنا گفت، این برنامه ها از روز شنبه 30 دی ماه با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل با کاشت نهال به یاد 41 شهید حماسه مردمی ششم بهمن در حد فاصل پل و میدان شهدای ششم بهمن و پارک مینیاتوری شروع خواهد شد.

وی افزود: برنامه ها در حوزه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی تدوین شده که برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی لوچو قهرمانی کشور جام شهدای ششم بهمن، نشست جانبازان حماسه ششم بهمن درواقعه جنگل درمحل فرمانداری، یادواره شهدای جنگل با حضور حماسه سازان و یادگاران جنگل از استانهای شمالی کشور روز پنجم بهمن در دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی، زنگ حماسه و مقاومت در روز چهارشنبه همزمان در مدارس مازندران، همایش علمی و تخصصی حماسه ششم بهمن در دانشگاه مازندران در روز دوشنبه دوم بهمن در بابلسر، اعزام راویان حماسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های چهل ودومین سالگرد حماسه مردمی آمل

برنامه های چهل ودومین سالگرد حماسه مردمی آمل