مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:302024-01-07حوادث

بازداشت 2 زورگیر با سلاح سرد و کلت ساچمه ای در غرب تهران


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با تهدید سلاح سرد و کلت ساچمه ای اقدام به زورگیری از مردم در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته ماموران تیم عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان درحال گشت زنی در محدوده مجتمع تجاری طوبی در محدوده شهرک راه آهن تهران بودند که به دو مرد که در حال زاغ زنی از افراد گذری در خیابان بودند، مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران برای دقایقی رفتار این افراد را تحت نظر قرار دادند، گفت: در همین حین دو مرد به طرف شهروندی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند.

ماموران نیز به محض مشاهده این اقدام بلافاصله برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

مافی با بیان اینکه دو متهم به محض مشاهده ماموران به شکل پیاده پا به فرار گذاشتند، گفت: ماموران نیز اقدام به تعقیب این افراد کرده و با انجام اقدامات پیش دستانه بعد چند دقیقه تعقیب و گریز به صورت پیاده این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری ساچمه ای کشف و ضبط شد، گفت: این افراد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 زورگیر با سلاح سرد و کلت ساچمه ای در غرب تهران

بازداشت 2 زورگیر با سلاح سرد و کلت ساچمه ای در غرب تهران