مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:452023-12-26سياسي

جنایت صهیونیست ها در شهادت سردار سیدرضی بی پاسخ نخواهد ماند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی تاکید کرد که این اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها، - بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام روح الله دهقانی فیروزآبادی، رییس بنیاد ملی نخبگانآمده است: الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأموالهم وأنفسهم أعظم درجهً عند اللّه وأولٰئک هم الفائزون خبر شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در چهارم دی ماه، تألم فراوانی را بار دیگر در ماه آسمانی شدن بزرگانی چون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، برای ملت ایران در پی داشت.

سردار سرتیپ پاسدار سید رضی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود که مجاهدت های ایشان در جبهه نبرد با تکفیری های مورد حمایت آمریکا و غاصبان صهیونیست به رزق شهادت مزین شد.

بدون شک راه او و دیگر همرزمان آسمانی اش در جبهه مقاومت با الطاف خداوند قادر و متعال تا نابودی کامل جبهه باطل دنباله دار خواهد بود و این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند.

شهادت این بزرگمرد مدافع حرم را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده بزرگوار ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت صهیونیست ها در شهادت سردار سیدرضی بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت صهیونیست ها در شهادت سردار سیدرضی بی پاسخ نخواهد ماند