مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:002023-12-22سياسي

تحول در زیرساخت های عمرانی گنبدکاووس به همت دولت سیزدهم


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای را به توسعه زیرساخت های این شهرستان داشته است، افزود: - ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای را به توسعه زیرساخت های این شهرستان داشته است، افزود: افتتاح تصفیه خانه فاضلاب و استخر دانش آموزان همزمان با سفر دوم محقق شد.

مهدی دهرویه صبح جمعه یکم دی ماه 1402 در گفت و گو با ایسنا، با تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه طی دو روز اخیر شاهد حضور هیئت دولت در چارچوب برگزاری یازدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به استان گلستان و به تبع آن در شهرستان گنبدکاووس هستیم.

وی با بیان این که این سفر دستاوردهای بسیاری خوبی را برای این شهرستان گردشگری و تاریخی داشت، ادامه داد: رییس جمهور در نخستین برنامه سفر به گنبدکاووس پروژه بزرگ تصفیه خانه این شهرستان را افتتاح کرد.

معاون استاندار گلستان با تأکید بر این که پروژه مذکور از 30 سال گذشته تاکنون بلاتکلیف بود، افزود: پس از سفر نخست رییس جمهور 13 هزار میلیارد ریال برای این پروژه جذب شد که هم اکنون مدول اول آن با پوششی گسترده نیز با حضور رییس جمهور افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در زیرساخت های عمرانی گنبدکاووس به همت دولت سیزدهم

تحول در زیرساخت های عمرانی گنبدکاووس به همت دولت سیزدهم