مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:252024-01-10سياسي

پیگیری مشکلات ارامنه ساکن پایتخت توسط استاندار تهران


استاندار تهران در ادامه پیگیری های مسائل مردم به کلیسای گریگور در تهران رفته و از نزدیک با هموطنان ارامنه ساکن در پایتخت گفت وگو کرد.

- استاندار تهران در ادامه پیگیری های مسائل مردم به کلیسای گریگور در تهران رفته و از نزدیک با هموطنان ارامنه ساکن در پایتخت گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر سه شنبه به همراه فرماندار تهران، مدیرکل بازرسی استانداری تهران، مدیر ایثارگران، شهردار منطقه 8 و مدیران کل استانی، در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست های شهروندان ارامنه پایتخت در کلیسای گریگور محله مرزداران حضور یافت.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این دیدار ضمن پیگیری بی واسطه مشکلات و درخواست های هموطنان ارامنه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شهروندان و تلاش همه مدیران در این زمینه، اظهار داشت: همه مردم با هر دین و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می کنند.

وی ادامه داد: مشکلات زیست محیطی، خدمات عمومی و مسائل زیرساختی مهم ترین مشکلات و مسائل مهم شهروندان منطقه هشت است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز تصریح کرد: در راستای حل مشکلات و خواسته های شهروندان میزهای خدمت علاوه بر نماز جمعه به صورت هفتگی با مساعدت استاندار در مناطق و مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات ارامنه ساکن پایتخت توسط استاندار تهران

پیگیری مشکلات ارامنه ساکن پایتخت توسط استاندار تهران