مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:352023-12-29سياسي

برنامه فرهنگی باید مُدون و اثرگذار باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی مدون، اثرگذار و ملموس در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، عبدالصمد صفرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با گرامیداشت نهم دی ماه این روز را روز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

وی همچنین با بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها، بر اهمیت فرهنگ سازی رویکردهای ارزنده شهید سلیمانی تاکیدکرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید خدمات ارزنده و اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه تبیین شود، افزود: خدمات و دستاوردهای بسیاری انجام گرفته که باید با اطلاع رسانی شایسته برای مردم ارائه شود طوری که جایی برای انتشار خبرهای کذب باقی نماند.

صفرنژاد تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی با انعکاس دستاوردهای ماندگار نظام و دولت می توانند همواره امید آفرین شوند.

وی با اشاره به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات، اظهارداشت: اقدامات و راهکارهای ساده اما با اثرگذاری زیاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه فرهنگی باید مُدون و اثرگذار باشد

برنامه فرهنگی باید مُدون و اثرگذار باشد