مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:452024-01-09حوادث

کشف 12 دستگاه ماشین آلات سنگین قاچاق در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه قاچاق در این استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان ، 12 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی قاچاق به ارزش یک هزار و 800 میلیارد ریال را در منطقه آزاد انزلی کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه قاچاق در این استان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با هماهنگی کارآگاهان پلیس ، 12 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی قاچاق به ارزش یک هزار و 800 میلیارد ریال را در منطقه آزاد انزلی کشف کردند.

وی با بیان اینکه این تعداد ماشین آلات به صورت غیرقانونی به خارج از منطقه آزاد انزلی انتقال داده شده بود، گفت:  این ماشین ها در سطح استان استفاده می شدند که با پیگیری نیروی انتظامی از 12 ماشین، 9 دستگاه توقیف شدند.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان در این پرونده تاکنون چهار نفر شامل متهم اصلی و افراد مرتبط به مرجع قضایی معرفی شدند.

ملکی با تاکید بر برخورد با هرگونه قاچاق در گیلان توسط پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد: نیروی انتظامی با هیچ فرد قاچاق کننده ای در هر سطحی مماشات نداشته و مانع هرگونه ایجاد نا امنی اقتصادی در کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 دستگاه ماشین آلات سنگین قاچاق در گیلان

کشف 12 دستگاه ماشین آلات سنگین قاچاق در گیلان