مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:202024-01-11ورزشي

تشکیل کمیته ورزشی طلاب در 500 مدرسه علمیه


مدیر امداد و سلامت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه گفت: در حال حاضر500 مدرسه علمیه در سطح کشور وجود دارد که هر کدام یک مسوول کمیته ورزشی طلاب برای آن منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام مهدی پناهی مدیر امداد و سلامت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه عصر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، اظهار داشت: ورزش از ابرازهای مهم در پیشبرد اهداف فرهنگی است.

وی بیان داشت: حدود چهار سال است که حوزه علمیه به صورت جدی و سیستمی وارد عرصه ورزش شده است و در این عرصه مطالبه گری دارد.

مدیر امداد و سلامت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان اینکه آیت الله اعرافی بر تشکیل کار ویژه در حوزه ورزش تاکید داشته است، گفت: در این راستا برنامه 5 ساله حوزه در عرصه ورزش نوشته شده است و در حال حاضر چشم انداز 20 ساله حوزه در این عرصه در حال تدوین است.

پناهی گفت: در عرصه ورزش هیئت های ورزشی در 10 رشته در ستاد حوزه علمیه راه اندازی شده است و به جهت اینکه یک جایگاه قانونی داشته باشیم در سیستم ورزشی کشور انجمن ورزشی طلاب را ذیل ورزش های همگانی راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه از ورزشکاران قهرمان حوزوی حمایت می کند، ابراز داشت: توسعه ورزش همگانی در حوزه علمیه را در دستور قرار دادیم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ورزشی طلاب در 500 مدرسه علمیه

تشکیل کمیته ورزشی طلاب در 500 مدرسه علمیه