مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23اقتصادي

توسعه مدیریت در صنعت نفت باید بر مبانی حکمرانی متعالی باشد


مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه همه فرآیندهای توسعه مدیریت در سطح صنعت نفت باید بر مبانی حکمرانی متعالی تغذیه شود، گفت: نباید در تعیین شایستگی های مدیران صنعت نفت براساس الگوهای حکمرانی سکولار اقدام کنیم، - مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه همه فرآیندهای توسعه مدیریت در سطح صنعت نفت باید بر مبانی حکمرانی متعالی تغذیه شود، گفت: نباید در تعیین شایستگی های مدیران صنعت نفت براساس الگوهای حکمرانی سکولار اقدام کنیم، مبانی ما نه اجازه ستم پذیری و نه سلطه گری را به مدیران می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حقیقتی مقدم امروز در نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون های ارزیابی و توسعه گفت: همه مردم باید در التزام عملی به ارزش های اسلامی و تحقق برنامه های اجتماعی دنیای اسلام از هم پیشی بگیرند.

همین جا راه مردم سالاری دینی و الهی از دموکراسی سکولار و ریاکار جدا می شود.

گاهی مردم می توانند در حفظ ارزش ها و تحقق اهداف متعالی نقش مهمی ایفا کنند، مگر شهید حججی، حجت خدا بر همه ما نشد؟ وی با بیان اینکه حکمرانی متعالی یک حرف کاملاً روشن است و ما در دهه گذشته آثارِ دوری از مبادی و مبانی نظری آن را در مدیریت هایمان در عقب رفت ها و معطل شدن ها، کاملاً احساس کرده ایم، گفت: ما در وزارت نفت تمامی فرایندهای ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدیریت در صنعت نفت باید بر مبانی حکمرانی متعالی باشد

توسعه مدیریت در صنعت نفت باید بر مبانی حکمرانی متعالی باشد