مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:502024-01-05سياسي

ملت ایران در برابر توطئه دشمنان هیچگاه احساس شکست نمی کنند


امام جمعه قم با اشاره به حادثه ناجوانمردانه تروریستی کرمان اظهار کرد: مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون با این حوادث ناگوار روبه رو بودند و هیچگاه احساس شکست نکردند و برخلاف میل دشمنان در پی هر حادثه ای با عزم و توان بیشتری به راه خود ادامه دادند.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با اشاره به حادثه ناجوانمردانه تروریستی کرمان اظهار کرد: مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون با این حوادث ناگوار روبه رو بودند و هیچگاه احساس شکست نکردند و برخلاف میل دشمنان در پی هر حادثه ای با عزم و توان بیشتری به راه خود ادامه دادند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه 15 دی ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، در رابطه با جریان شناسی عصر پیامبر (ص) با اشاره به آیه 84 سوره توبه، عنوان کرد: خداوند در این آیه می فرماید: وَلَا تُصَلِّ عَلَی أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَدًا وَلَا تَقُمْ عَلَی قَبْرِهِ إِنَّهُمْ کَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَمَاتُوا وَهُمْ فَاسِقُونَ ؛ هیچ گاه به نماز میت آن منافقان حاضر مشو و بر (جنازه و) قبر آنها (به دعا) مایست، که آنها به خدا و رسولش کافر شدند و در حال فسق و بدکاری مردند.

امام جمعه قم گفت: خداوند در فرمانی به پیامبر اکرم(ص) ایشان را در یک حکم ابدی از نماز گزاردن بر جنازه منافقان و توقف کنار قبرشان و آمرزش خواهی برای آن ها بر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در برابر توطئه دشمنان هیچگاه احساس شکست نمی کنند

ملت ایران در برابر توطئه دشمنان هیچگاه احساس شکست نمی کنند