مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13بين الملل

اخراج نظامیان آمریکا از عراق محقق می شود؟


خشم مقاومت عراق از حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و حملات گاه وبیگاه راکتی و پهپادی به مواضع پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه با واکنش نظامی واشنگتن همراه بوده که به شهادت یکی از رهبران نظامی جبهه مقاومت اسلامی نجباء منجر شد.

- فارس پلاس، دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: نبرد نیروهای جبهه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در حالی به صدمین روز خود نزدیک شده است، که طبق دیدگاه تحلیلگران حوزه منطقه پیامدهای جنگ فراتر از سرزمین های اشغالی رفته و اکنون بیم آن می رود دامنه جنگ به سایر کشورها نیز سرایت کند.

با تشدید تنش ها در هفته های اخیر به دنبال ترور صالح العاروری، مقام ارشد حماس در بیروت، هدف گیری فرماندهان عملیاتی حزب الله (وسام حسن الطویل و حسین یزبک) در جنوب لبنان، تشدید تنش ها در دریای سرخ، ترور شهید رضی موسوی، از فرماندهان بلندپایه نیروی قدس در سوریه و حمله به مقر حشدالشعبی در بغداد، منطقه غرب آسیا آبستن شدید رویارویی ها در سالیان اخیر شده است.

بر مبنای داده های منتشر شده از سوی پنتاگون، نیروهای مقاومت در 100 روز اخیر دست کم بیش از یکصدبار پایگاه های آمریکا را در عراق و سوریه در اعتراض به حمایت بی چون و چرای کاخ سفید از مواضع رژیم صهیونیستی هدف قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج نظامیان آمریکا از عراق محقق می شود؟

اخراج نظامیان آمریکا از عراق محقق می شود؟