مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13سياسي

خلجی: انتخابات، مهم ترین دستور کار نظام است/ هر جا به مردم تکیه کردیم، پیروز شدیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع رسانی دولت، امروز در «همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه» که در وزارت کشور برگزار شد، - رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: انتخابات پیش رو، مهم ترین دستور کار نظام است و باید همه ظرفیت ها را برای آن شناسایی و فعال کنیم تا بحث مشارکت حداکثری در انتخابات، رقم بخورد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، امروز در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش رو، مهم ترین دستور کار نظام است و باید همه ظرفیت ها را برای آن شناسایی و فعال کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد و این امر، شدنی است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مردم افزود: شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است و اتکای این دولت به مردم است؛ هر جا به مردم تکیه کردیم مثل جنگ هشت ساله، فتنه سال 88، فتنه سال گذشته و.

پیروزی حاصل شد.

خلجی گفت: با حضور حداکثری مردم می توان بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.

انتخابات، هم تکلیف شرعی و هم تکلیف اجتماعی است؛ مردم باید بدانند حضور در انتخابات، در حل مشکلات حوزه انتخابیه شان موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلجی: انتخابات، مهم ترین دستور کار نظام است/ هر جا به مردم تکیه کردیم، پیروز شدیم

خلجی: انتخابات، مهم ترین دستور کار نظام است/ هر جا به مردم تکیه کردیم، پیروز شدیم