مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03سياسي

اجرای 60 برنامه در دهه مقاومت در فیروزآباد


فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد از اجرای 60 عنوان برنامه در دهه مقاومت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد امین صباغیان مقدم در حاشیه برگزاری برنامه های دهه مقاومت در شهرستان فیروزآباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان جهاد تبیین و انجام کارها و برنامه های فرهنگی و آموزشی است، افزود: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردم داری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و به واقع یاور مظلومان بود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تاکید بر اینکه در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه های انسانی چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد ادامه داد: در این دهه 60 عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه ها، مساجد، ادارات، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس شهرستان برگزار می شود.

صباغیان مقدم اضافه کرد: در میان این 60 برنامه 5 برنامه شاخص نظیر اجتماع بزرگ دانش اموزان در میدان مرکزی پارک ولیعصر با بیش از دو هزار دانش آموز، برنامه ای در بخش میمند فیروزآباد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 برنامه در دهه مقاومت در فیروزآباد

اجرای 60 برنامه در دهه مقاومت در فیروزآباد