مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:552023-12-26سياسي

اطلاعیه دادگستری سمنان درباره دستگیری تعدادی از مرتبطین با دادگستری این استان


دادگستری استان سمنان در خصوص دستگیری تعدادی از مرتبطین درون سازمانی و سازمان های تابعه دستگاه قضا در این استان توضیحاتی ارائه داد.

- دادگستری استان سمنان شامگاه 5 دی در خصوص خبر منتشر شده در خصوص دستگیری 13 نفر از نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی، مرتبط با دادگستری این استان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که یک نسخه آن به ایسنا ارسال شده آمده است: دستگاه قضایی استان سمنان مشتمل بر سازمان های تابعه و واحد های مرتبط است و وظیفه صیانت از سلامت مجموعه ها مربوط به برهه خاصی نمی شود بلکه به عنوان سیاست و مأموریت مهمی بوده که البته مطالبه جدی اقشار مختلف جامعه در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی در برخورد بدون اغماض با مفاسد پیگیری می شود.

بر همین اساس اقدامات اطلاعاتی و حفاظتی با هوشیاری مراجع نظارتی و کارکنان قضایی و اداری خدوم و شریف اتفاق افتاده و همچنان ادامه خواهد داشت.

در همین راستا به صراحت در خبر اعلامی قبلی قید شده است؛ اشخاصی از شاغلین درون و برون دستگاه قضایی استان دچار فساد شدند که به هنگام شناسایی و در عین قاطعیت، برخورد قانونی طبق موازین صورت پذیرفته است.

به همین منظور در تشریح عملکرد 9 ماهه سال جاری، رفتار مجرمانه اشخاص دستگیرشده درون سازمانی اعم از؛ یک نفر قاضی و کارمند دادگستری به اتهام اختلاس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دادگستری سمنان درباره دستگیری تعدادی از مرتبطین با دادگستری این استان

اطلاعیه دادگستری سمنان درباره دستگیری تعدادی از مرتبطین با دادگستری این استان