مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:552023-12-26سياسي

پروژه خط 700 شوشتر؛ پروژه ای مهم با پایانی خسته کننده


در تابستان سال 97 خشکسالی در برخی نقاط کشور از جمله خوزستان به وجود آمد که موجب تنش آبی شدید در بسیاری از مناطق و حتی شوشتر که به شهر آب معروف است، - پورمحمدی گفت: از مسئولان شهرستان و استان درخواست داریم لطفاً در کار فنی شهرداری ها یا ورود نکرده یا به طور فنی ورود کنند.

در پروژه خط 700 با سرعت بیشتری می شد در عملیات آسفالت اقدام کنند.

وی برای اصلاح این مشکل در شهر اذعان کرد: پیشنهاد ما این است که این خط باید خاکش کاملاً درآورده شود و با تراکم کافی و استاندارد دوباره خاکریزی شود.

انتظار داریم سازمان آب و برق برای جلب رضایت مردم و توجه به تذکراتی که نماینده مردم، امام جمعه و فرماندار داشتند جدی تر رسیدگی کنند.

خط انتقال دروازه توان آبرسانی به مناطق مورد نظر را نداشت همچنین مدیر آبفا شهرستان شوشتر اظهار کرد: خط انتقال منطقه دروازه در سال های گذشته توان لازم برای آب رسانی به مناطق مورد نظر را نداشت و موجب می شد در فصول گرم سال که اوج مصرف آب بود، شاهد نارضایتی مشترکین باشیم.

محمود ناصر افزود: ویژگی های جغرافیایی منطقه اعم از داشتن فراز و نشیب ها و بالا بودن ارتفاع زیر ساخت ها نسبت به پایین ترین نقطه که بالغ بر 50 متر بوده بر مشکلات اجرای پروژه در سال های گذشته اضافه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خط 700 شوشتر؛ پروژه ای مهم با پایانی خسته کننده

پروژه خط 700 شوشتر؛ پروژه ای مهم با پایانی خسته کننده