مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:562023-12-27سياسي

بهره مندی بیش از 48 هزار خانوار از کمک معیشت امداد کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری گفت: کمیته امداد به فرمان امام راحل(ره) برای کمک به نیازمندان تأسیس شد و یکی از مهمترین خدمات این نهاد، پرداخت کمک معیشت ومستمری به مددجویان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 48 هزار و 633 خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته از این نهاد کمک معیشت دریافت کردند.

وی افزود: از مجموع خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، 13هزار و 163 خانوار تک نفره، 13هزار و 150 خانوار دو نفره، 15 هزار و 831 خانوار سه نفره و مابقی بالای 4 نفره هستند و از لحاظ جنسیت نیز 30 هزار و 340 خانوار دارای سرپرست مرد و مابقی سرپرست زن هستند.

  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مستمری پرداختی به مددجویان این نهاد در سال گذشته بیش از 520 میلیارد و 849 میلیون تومان بوده است.

مبشری درباره خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، گفت: دسته ای از آنها بر اثر فوت سرپرست خانوار، تحت پوشش هستند، تعدادی بانوان مطلقه نیازمند، سرپرست خانوارهای بیمار که توانایی تأمین هزین های زندگی ندارند، ایتام، سالمندان نیازمند، خانوارهایی که سرپرست آنها زندانی است و سایر خانواده هایی که در دهک 1 تا 3 هستند، با پرداخت مستمری مورد حمایت و تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 48 هزار خانوار از کمک معیشت امداد کهگیلویه و بویراحمد

بهره مندی بیش از 48 هزار خانوار از کمک معیشت امداد کهگیلویه و بویراحمد