مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:452023-12-28سياسي

مکتب«حاج قاسم» نسخه شفابخش امروز جامعه است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نسخه شفابخش امروز جامعه ما عمل کردن به مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در همایش دختران حاج قاسم که در حسینیه شهدا باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: با ادامه راه شهید سلیمانی، حاج قاسم ها را در آینده نه چندان دور، تحویل جامعه خواهیم داد.

وی در تشریح و تبیین ویژگی های حاج قاسم، گفت: ایمان به خدا اولین ویژگی سردار دل ها بود که خداوند را همیشه ناظر بر کارهایش می دانست.

مومن به معنای واقعی کلمه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اخلاص در عمل را دومین ویژگی شهید سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار فقط به خداوند توکل می کرد و در کارهایش و جبهه های جنگ فقط به دنبال رضایت پرودگار بود.

ولایتمداری از دیگر ویژگی های سردار دل ها بود که محمدی در جمع دانش آموزان و فرهنگیان کرمانشاه به آن اشاره کرد و افزود: حاج قاسم ولایتمداری را در میدان عمل ثابت کرد و خود را سربازی برای ولایت می دانستند و همواره پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کردند.

وی استکبارستیزی را در قالب دیگر ویژگی شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: هرجایی که ظالمی علیه مظلومی بلند می شد، حاج قاسم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب«حاج قاسم» نسخه شفابخش امروز جامعه است

مکتب«حاج قاسم» نسخه شفابخش امروز جامعه است