مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:302024-01-13بين الملل

هشدار مدودف به انگلیس: استقرار نیرو در اوکراین اعلام جنگ است


یکی از متحدان ارشد ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به انگلیس هشدار داد که مستقر کردن نظامیان در اوکراین به منزله اعلام جنگ علیه روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا نخست وزیر و رییس جمهوری روسیه هم بوده، جمعه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) هم زمان با ورود ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس به کی یف و اعلام یک بسته مالی بزرگ برای اوکراین، به این کشور هشدار داد.

انگلیس حدود 3.

2 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین ارائه خواهد کرد که بزرگ ترین تعهد سالانه این کشور از زمان حمله روسیه به اوکراین تقریبا دو سال پیش است.

مدودف که در سال های 2008 تا 2012 رییس جمهوری روسیه بود، همچنین موقعیتی فرضی را مطرح کرد که در آن سوناک در حین حضور در پایتخت اوکراین، زیر آتش حملات ارتش روسیه قرار می گیرد.

مدودف نوشت: ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا برای امضای توافقنامه تاریخی بریتانیا و اوکراین در زمینه همکاری امنیتی وارد کی یف شده است.

اگر نمایندگان بریتانیا در مرکز کی یف با مهمات خوشه ای بمباران شوند، افکار عمومی غربی چه می گویند، درست به همان شکل که در مورد غیرنظامیان بی گناه ما در بلگورود اتفاق افتاد؟ دیمیتری مدودف به حمله 30 دسامبر به غیرنظامیان روسی در شهر بلگورود در جنوب روسیه در نزدیکی مرز اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدودف به انگلیس: استقرار نیرو در اوکراین اعلام جنگ است

هشدار مدودف به انگلیس: استقرار نیرو در اوکراین اعلام جنگ است