مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:152023-12-29بين الملل

حمله اسموتریچ به بایدن: ما سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی سپاریم


وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با این مسأله که ایالات متحده و جو بایدن، رییس جمهور آن، سرنوشت اسراییل را کنترل کنند، مخالفت و تاکید کرد که تا زمانی که وی در کابینه رژیم صهیونیستی است، - وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با این مسأله که ایالات متحده و جو بایدن، رییس جمهور آن، سرنوشت اسراییل را کنترل کنند، مخالفت و تاکید کرد که تا زمانی که وی در کابینه رژیم صهیونیستی است، اموال تشکیلات خودگردان فلسطین را آزاد نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ما به ایالات متحده و رییس جمهور آن احترام می گذاریم، اما هرگز سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی سپاریم ، افزود: تا زمانی که من در سمت خود باقی بمانم، حتی یک شِکل به دست تروریستها در غزه نمی رسد.

این در حالی است که رسانه های آمریکایی از مکالمه تلفنی سخت بایدن با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخر هفته گذشته در مورد تصمیم برای کسر بخشی از مالیات هایی که برای تشکیلات خودگردان فلسطین جمع آوری می کند، خبر دادند.

یک مقام آمریکایی به آکسیوس گفت که این بخش از تماس یکی از سخت ترین مکالمات بود و این نشانه ای از افزایش تنش های فزاینده بین بایدن و نتانیاهو است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اسموتریچ به بایدن: ما سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی سپاریم

حمله اسموتریچ به بایدن: ما سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی سپاریم