مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:252023-12-28سياسي

حماسه 9 دی، حرکتی خودجوش و برآمده از بصیرت و آگاهی مردم بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز در دیدار با مردم در مسجد حضرت صاحب الزمان شهر نور گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی را مهم دانست و اظهار داشت: - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم حل و فصل مشکلات و دغدغه های مردم توسط مسئولان گفت: مردم پای ایران و نظام و انقلاب ایستاده اند و حماسه نُهم دی نیز برآمده از بصیرت و خودآگاهی مردم بود و این بصیرت افزایی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز در دیدار با مردم در مسجد حضرت صاحب الزمان شهر نور گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی را مهم دانست و اظهار داشت: حماسه نهم دی عظیم و حرکتی خودجوش و برآمده از بصیرت، خودآگاهی و موقعیت شناسی مردم بود.

وی با تاکید بر ضرورت وجود بصیرت در زندگی و با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته، نبود بصیرت و نگاه درست باعث شد بعضی ها به بیراهه بروند، گفت: دشمن هرگز صلاح مردم ما را نمی خواهد و از احساسات برانگیخته بهره برداری می کند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه ادعای تقلب در انتخابات بهانه ای برای ایجاد انقلاب های رنگی بود، تصریح کرد:دشمن موضوعی به ظاهر مورد پذیرش مردم را مطرح می کند و سپس به آن دامن زده و فتنه به پا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی، حرکتی خودجوش و برآمده از بصیرت و آگاهی مردم بود

حماسه 9 دی، حرکتی خودجوش و برآمده از بصیرت و آگاهی مردم بود