مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:302024-01-20بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی: در غزه ماکت تانک مرکاوا را پیدا کردیم


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهایش ماکت یکی از تانک های خود را در مقر آموزشی جنبش حماس در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه پیدا کردند.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهایش ماکت یکی از تانک های خود را در مقر آموزشی جنبش حماس در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی تصویری از ماکت یک تانک خود را که در مقر آموزشی نیروهای جنبش حماس در شهر خان یونس یافته بود، منتشر کرد.

به نظر می رسد که این ماکت با آهن ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که همراه با این عکس منتشر کرد، ادعا کرد: سربازهای ما به یک پایگاه نظامی متعلق به حماس که از آن به عنوان پایگاهی برای آموزش نیروهای تیپ خان یونس استفاده می کردند و در واقع محل دیدار مسؤولان این جنبش بود، یورش بردند.

ارتش رژیم اشغالگر در ادامه بیانیه خود ادعا کرده است: سربازهای ما در این منطقه دهانه های تونل ها، ده ها موشک انداز، تجهیزات جنگی و زیرساختی که در آن ماکت هایی از خودروهای زرهی ارتش وجود داشت، یافتند.

طبق بیانیه این ارتش، آنها در این پایگاه آموزشی ماکت یک تانک اسراییلی را نیز پیدا کردند و سربازان صهیونیست این خودروهای زرهی را منهدم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی: در غزه ماکت تانک مرکاوا را پیدا کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی: در غزه ماکت تانک مرکاوا را پیدا کردیم