مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:402024-01-02سياسي

بانوان نسبت به مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه داشته باشند


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان به طور اساسی نسبت به مسئله فرزند آوری و جوانی جمعیت توجه داشته باشند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان به طور اساسی نسبت به مسئله فرزند آوری و جوانی جمعیت توجه داشته باشند.

فریبا ولی پور امروز 12 دی ماه در نشست بانوان فاطمی، رهروان حاج قاسم که با حضور دانشجویان دختر مراکز آموزش علمی کاربردی خرم آباد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: به جرات می توان گفت مسائل اقتصادی کمترین نقش را در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور دارند.

وی با اشاره به رتبه نخست سیستان و بلوچستان در حوزه تولد و فرزندآوری تصریح کرد: مقاومت در حوزه جوانی جمعیت از سوی برخی خانواده ها افزایش یافته و آسیب های ناشی از کاهش جمعیت در برخی خانواده ها در حال ظهور و بروز است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان اضافه کرد: در شهر خرم آباد کمترین میزان تولد در محله ای همانند شیرخوارگاه رخ داده و بیشترین میزان تولد نیز متعلق به مناطق حاشیه ای همچون علی آباد، اسدآبادی و دره گرم بوده است که این امر نشان می دهد مسائل اقتصادی اولین و تنهاترین مشکل در حوزه جوانی جمعیت نیست بلکه این امر ناشی از مشکلات فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نسبت به مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه داشته باشند

بانوان نسبت به مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه داشته باشند