مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:052024-01-17اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه احداث 110 کیلومتر جاده برون شهری در قشم


با امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری بین عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرفین بر اجرای 6 پروژه بزرگ مواصلاتی جزیره قشم به صورت مشارکتی توافق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید اکبریان معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم امروز در تشریح این خبر بیان داشت: با اجرای این تفاهم نامه طی سه سال، 110 کیلومتر از جاده های بزرگراهی و اصلی جزیره تعریض و احداث می گردند.

    سعید اکبریان ادامه داد: اعتبارمالی اجرای این تفاهم نامه بیش از 2 هزار میلیارد تومان برآورد می گردد و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی بزرگراه ها و تقاطع های ورودی روستاها، تجهیز تابلوها و علایم ترافیکی، مطالعات ترافیکی و تحویل راه ها به اداره راهداری از جمله مفاد تفاهم نامه است.

  وی اظهار داشت: طی جلسه مدیرعامل سازمان و رییس سازمان راهداری، توسعه جاده های غرب جزیره و اصلاح راه های روستایی به عنوان اولویت طرفین عنوان گردید و بر مشارکت خیرین و جامعه محلی تاکید شد.

  اکبریان تصریح کرد: این توافقات که در فضایی صمیمی و برای اولین بار در سطح ملی صورت گرفت؛ الگویی برای تحقق ماده 65 قانون احکام دائمی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه احداث 110 کیلومتر جاده برون شهری در قشم

انعقاد تفاهم نامه احداث 110 کیلومتر جاده برون شهری در قشم