مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:002024-01-17سياسي

تأکید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب خوانی در سطح استان تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب خوانی در سطح استان تأکید کرد.

تراب محمدی در جلسه انجمن کتابخانه های استان با تقدیر از تلاش های مجموعه اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان افزود: تعداد کتابخانه ها در تبریز به نسبت جمعیت کم است.

وی اظهار کرد: کتابخانه ها عامل رشد فرهنگی است که افزایش شمار آن ها، ذائقه ها را تغییر و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه تبلیغات کتاب خوانی نیز در سطح استان باید افزایش یابد، ادامه داد: جای خوشحالی دارد که بیشترین کتاب های به امانت برده شده از کتابخانه های استان مربوط به ادبیات و تاریخ است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم برگزاری میزگردهای رسانه ای برای تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان مردم تأکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنند تا فرهنگ اهدای کتاب در بین مردم ترویج شود.

وی با بیان اینکه همه سازمان ها در برگزاری انتخابات مسئولیت عام دارند، اذعان کرد: وزارت کشور تنها مسئول برگزارکننده انتخابات نیست، بلکه همه دستگاه ها و سازمان ها در زمینه مشارکت افزایی مسئولیت عام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی

تأکید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی