مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:452024-01-03سياسي

قطار مسافرتی ملایر تا عید چینی می شود


نماینده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بحث فروش بلیط در ملایر از مستهلک شدن و فرسوده بودن قطار مسافرتی فعلی این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده از طرف نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مدیران کل مربوطه یکی از قطارهای وارداتی از چین جایگزین قطار فعلی ملایر شود.

- ایسنا/همدان نماینده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بحث فروش بلیط در ملایر از مستهلک شدن و فرسوده بودن قطار مسافرتی فعلی این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده از طرف نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مدیران کل مربوطه یکی از قطارهای وارداتی از چین جایگزین قطار فعلی ملایر شود.

علی بهزادی چهارشنبه 13 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه قطار کرمانشاه و ملایر به صورت یک روز در میان از ایستگاه راه آهن ملایر عبور می کند، ادامه داد: قطار مسافرتی که از ملایر اعزام می شود، از قم و تهران عبور کرده و پس از سمنان و شاهرود به مشهد می رسد، 10 سالن دارد که متأسفانه فاقد رستوران است و به علت فرسوده بودن، خدمات رفاهی خوبی به مسافران داده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه بلیط قطار همدان مشابه قطار ملایر است اما کیفیت قطار ملایر از همدان پایین تر بوده و این باعث نارضایتی مسافران شده که خوشبختانه با پیگیری نمایند مردم ملایر در مجلس و مدیران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار مسافرتی ملایر تا عید چینی می شود

قطار مسافرتی ملایر تا عید چینی می شود