مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:352023-12-25سياسي

جدایی حوزه و دانشگاه توطئه استکبار برای ایجاد نفاق در جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش های دشمن برای جدایی حوزه و دانشگاه از یکدیگر در طول چهار دهه گذشته گفت: این امر توطئه استکبار برای ایجاد نفاق در جامعه است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش های دشمن برای جدایی حوزه و دانشگاه از یکدیگر در طول چهار دهه گذشته گفت: این امر توطئه استکبار برای ایجاد نفاق در جامعه است.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز در جلسه مشترک حوزه و دانشگاه با محوریت وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: جدایی حوزه و دانشگاه در مقاطعی از زمان، توطئه استکبار است زیرا او همواره به دنبال ایجاد نفاق در جامعه اسلامی بوده است.

وی با بیان این که هدف در حوزه و دانشگاه یکی است، افزود: هم طلاب و هم دانشجویان برای کسب علم در مسیر علم آموزی مجاهدت می کنند.

آیت الله ناصری با تاکید بر لزوم مقابله با توطئه استکبار بیان کرد: استکبار جهانی از یک قرن پیش تلاش کرده تدین، تفکر و تعقل را از مدارس و دانشگاه ها برچیند در حالی که تدین، هویت فرد را می سازد، تفکر، قدرت تشخیص خوب از بد را در انسان تقویت می کند و تعقل نیز انسان را به خلاقیت و پیشرفت می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به تشریح اهمیت این سه عنصر مهم پرداخت و عنوان کرد: شعارهای استکبار جهانی در این راستا اغوا کننده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی حوزه و دانشگاه توطئه استکبار برای ایجاد نفاق در جامعه است

جدایی حوزه و دانشگاه توطئه استکبار برای ایجاد نفاق در جامعه است