مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:552024-01-06سياسي

دانشگاه فرهنگیان، کانون تربیت مهم‎ترین قشر جامعه/ معلم، امانت دار جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با روسای دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، - آیت الله علم الهدی در جمع روسای دانشگاه های فرهنگیان ضمن اشاره به این نکته که دانشگاه فرهنگیان کانون تربیت مهم ترین اقشار جامعه است گفت: شهادت دانشجوی دانشگاه فرهنگیان که در قالب عزادار در مراسم شهید سلیمانی حضور داشته، عزا و البته افتخاری برای شماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با روسای دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حادثه ناگوار فتنه دشمنان که در آن عده ای از عزیزان ما به شهادت رسیدند، برای همه ما سخت و جان سوز بود.

  وی افزود: در این بین، شهادت جمعی از دانشجو معلمان که در قالب عزادار در این مراسم راهپیمایی حضور داشتند، عزا و البته افتخاری برای شماست که از خدا می خواهیم برکت خون این شهدا را زمینه ساز رشد دنیا و آخرت معلمان قرار دهد.

آبت الله علم الهدی عنوان کرد: مسئله که باید به آن دقت داشت این است که نظام و انقلاب ما از زمان پیروزی تاکنون با خون های پاک شهدای بسیاری آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان، کانون تربیت مهم‎ترین قشر جامعه/ معلم، امانت دار جامعه است

دانشگاه فرهنگیان، کانون تربیت مهم‎ترین قشر جامعه/ معلم، امانت دار جامعه است