مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:202024-01-10اقتصادي

85 دستگاه در سامانه رصد به تعهدات اشتغال خود عمل می کنند


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون: 85 دستگاه در سامانه رصد در کنار سایر مولفه ها به تکلیف تعهدات اشتغال خود عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوزدهمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی اظهار کرد: 85 دستگاه در سامانه رصد به تکلیف تعهدات اشتغال خود عمل می کنند که در کنار این موضوعات بهبود فضای کلان، رشد اقتصادی در دو سال اخیر، بهبود فضای کسب و کار، تسهیل در صدور مجوزها، نظارت سختگیرانه در حوزه مشاغل، احیای واحد های نیمه فعال از مهم ترین عوامل رشد است.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار و بازار تولیدات در دولت سیزدهم رونق گرفته است، گفت: هرچند تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما مهم ترین اتفاق در حوزه بازار کار این است که همه مسئولان در حوزه اشتغال احساس تکلیف کرده و پاسخگو شده اند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در هیچ استانی به جز خراسان شمالی نگاه علمی به حوزه اشتغال را ندیدم.

کریمی بیرانوند در ادامه به ارائه چند پیشنهاد برای توسعه رونق بازار کار پرداخت و گفت: کمیت هدف اصلی نیست بلکه کیفیت هدف گذاری ماست که کاهش نرخ بیکاری نیز کیفیت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 دستگاه در سامانه رصد به تعهدات اشتغال خود عمل می کنند

85 دستگاه در سامانه رصد به تعهدات اشتغال خود عمل می کنند