مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:202023-12-25ورزشي

جریان مطالبه گر! اجازه دهید زندگی کنیم


آنچه در پس فوت ناصر طهماسب شکل گرفت مشابه رفتاری بود که با پروانه معصومی و فوتبالیست ها و برخی هنرمندان و موسیقیدانان صورت گرفت؛ یعنی تکفیر تا سر حد مرگ و حتی پسامرگ.

- این رفتار تقریبا از زاویه ای شکل گرفته که در تمام این سال ها تلاش کرده بگوید سیاست و ایدئولوژی مانع زندگی آنها شده است، اما خودشان به شدت در مقابل هر عملی که باعث معنادهی به زندگی می شود با چهارچوب بندی سختی دستگاهی از تفتیش عقاید را شکل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: در چنین شرایطی جریانی که خود مدعی مطالبه زندگی بود درمقابل آن به شدت ایستادگی می کند.

اما آنچه باعث شده این دستگاه تفتیش عقاید شکل بگیرد، چیست و این دستگاه از چه ابزاری برای برتری جویی خود استفاده می کند؟ در این یادداشت به بهانه واکنش های مبتذلی که به فوت ناصر طهماسب شده است، درباره این وضعیت نکاتی مطرح شده است.

دخالت در امور شخصی را نوعی سیاست ورزی معرفی کردند: سال گذشته در پس اعتراضاتی که شکل گرفته بود برای بار اول جریان اعتراضات در اقدامی عجیب به نوعی دخالت در همه سطوح روی آوردند.

این دخالت تا حدی پیش رفت که امر شخصی که تا پیش از این محدوده ای بااهمیت برای بسیاری بود، تبدیل به عملی سیاسی شد، تا آنجا که اگر فردی در کنسرت یا در سینما شرکت می کرد یا حتی قهوه ای در کافی شاپ می نوشید، وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مطالبه گر! اجازه دهید زندگی کنیم

جریان مطالبه گر! اجازه دهید زندگی کنیم