مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:302024-01-01سياسي

دوره توانمندسازی صراط نور ویژه خادمین کاروان های راهیان نور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با بیان این مطلب که این دوره، سومین دوره توانمندسازی و آموزشی صراط نور محسوب می شود، - مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری دوره توانمندسازی صراط نور خبر داد و گفت: این دوره با حضور خادمین کاروان های راهیان نور بسیج دانشجویی استان سمنان، در شهر مقدس قم به مدت سه روز از 6 الی 8 دی ماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با بیان این مطلب که این دوره، سومین دوره توانمندسازی و آموزشی صراط نور محسوب می شود، گفت: پس از روایت جغرافیایی و احساسی در سال های اخیر، روایت گفتمانی در سرفصل های آموزشی دوره صراط نور 3 قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری دوره را ارتقای آمادگی دانشجویان در راستای اجرای اردوی راهیان نور تحول آفرین و فناورانه جهت اعزام عموم دانشجویان به استان خوزستان و زیارت یادمان های عملیانی دفاع مقدس عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به اینکه دانشجویان حاضر در دوره، ارکان اصلی اجرای اردو های راهیان نور هستند، بیان کرد: دانشجویان با فراگیری مباحث تئوری و تجربیات اجرایی، نقشه های عملیاتی اجرای یک اردوی فناورانه را طراحی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمندسازی صراط نور ویژه خادمین کاروان های راهیان نور برگزار شد

دوره توانمندسازی صراط نور ویژه خادمین کاروان های راهیان نور برگزار شد