مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:152023-12-26سياسي

خراسان شمالی از بهترین استان ها در حوزه مدیریت دانش است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از بهترین استان ها در حوزه مدیریت دانش است و به رغم اینکه اقدامات خوبی در این بخش انجام شده اما اطلاع رسانی های لازم صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز عبدالصمد صفرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت مدیریت دانش اظهارکرد: خراسان شمالی از بهترین استان ها در حوزه مدیریت دانش است و به رغم اینکه اقدامات خوبی در این بخش انجام شده اما اطلاع رسانی های لازم صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اهمیت بالای مدیریت دانش بر کسی پوشیده نیست، گفت: دانش یکی از دارایی های مهم هر سازمان است به طوری که بدون دانش نمی توان از منابع سازمان استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی افزود: اهمیت مدیریت دانش موجب ارتقا، خلاقیت در سازمان و کمک به تصمیم گیری و برنامه ریزی شده و در نهایت منجر به پویایی، صرفه جویی در وقت و تقویت ارتباطات و افزایش بهره وری می شود.

صفرنژاد با اشاره به عزم جدی وزارت کشور در  استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان ها، تصریح کرد: در توسعه یافته ترین کشورها مدیریت دانش از اصول هر سازمان است که در حال حاضر شرکت های خصوصی کشور هم استقرار مدیریت دانش را در دستور کار خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی از بهترین استان ها در حوزه مدیریت دانش است

خراسان شمالی از بهترین استان ها در حوزه مدیریت دانش است