مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:552023-12-22سياسي

از افزایش خطوط حمل مسافر تا نصب پلاک های هوشمند در صدرا


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا به مناسبت فرا رسیدن حمل و نقل، اخبار جدید و خوبی را برای شهروندان این شهر اعلام کرد که از جمله آن می توان به افزایش خطوط حمل مسافر از صدرا به شیراز و برعکس و همچنین نصب پلاک های هوشمند اشاره کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا به مناسبت فرا رسیدن حمل و نقل، اخبار جدید و خوبی را برای شهروندان این شهر اعلام کرد که از جمله آن می توان به افزایش خطوط حمل مسافر از صدرا به شیراز و برعکس و همچنین نصب پلاک های هوشمند اشاره کرد.

روح الله شجاعیان امروز، اول دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته حمل و نقل، از مشکلات این عرصه شهر صدرا سخن گفت و افزود: مشکل بعد مسافت صدرا تا شیراز و کمبود زیرساخت های حمل و نقل در شهر صدرا وجود داشت که با تغییر ساختاری و تقویت پایانه بزین و ناوگان حمل و نقل توسط شهرداری شیراز و صدرا توانستیم بخشی از این مشکلات را کمتر کنیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا ادامه داد: با خرید و اضافه شدن 16دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی و 2 دستگاه ون بخشی از این مشکلات مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر صدرا اقداماتی را در جهت افزایش شاخص های حمل و نقل عمومی شهر صدرا انجام داده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش خطوط حمل مسافر تا نصب پلاک های هوشمند در صدرا

از افزایش خطوط حمل مسافر تا نصب پلاک های هوشمند در صدرا