مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:402024-01-14اقتصادي

صنعت نفت از مولفه های دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی است


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در برنامه هفتم که پیش بینی رشد 8 درصدی شده است بخواهیم به این میزان برسیم، یکی از مولفه ها صنعت نفت است که می تواند کمک کند.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در برنامه هفتم که پیش بینی رشد 8 درصدی شده است بخواهیم به این میزان برسیم، یکی از مولفه ها صنعت نفت است که می تواند کمک کند.

مجتبی یوسفی امروز (24 دی) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، اظهار کرد: باید بپذیریم که بزرگ ترین اقتصاد در اختیار دولت است و اگر دولت حرکت کند، مجموعه های تابعه آن نیز می توانند نقش آفرینی کنند.

در یک دهه گذشته و براساس برنامه ششم توسعه باید 6 درصد رشد اقتصادی اتفاق می افتاد اما این عدد نزدیک به صفر یا کمی بالاتر از صفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از مجموعه های کمک کننده به رشد اقتصادی، صنعت نفت است.

اگر در برنامه هفتم که پیش بینی رشد 8 درصدی شده است بخواهیم به این میزان برسیم، یکی از مولفه ها صنعت نفت است که می تواند کمک کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: یکی از قوانین مجلس که رشد اقتصادی را تسهیل می کند، قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان است که بیش از دو دهه درخواست شده بود و در نهایت این قانون در سال 1400 مصوب شد که حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت از مولفه های دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی است

صنعت نفت از مولفه های دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی است