مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:302024-01-17فرهنگي

نغمه های اصیل سنتی در همدان طنین انداز می شود


دومین جشنواره «شب های موسیقی هگمتانه» با تمرکز بر اجرای گروه نوازی هنرمندان استان همدان به مدت هفت شب در 10 شهرستان استان به صورت کنسرت اجرا می شود.

- ایسنا/همدان دومین جشنواره شب های موسیقی هگمتانه با تمرکز بر اجرای گروه نوازی هنرمندان استان همدان به مدت هفت شب در 10 شهرستان استان به صورت کنسرت اجرا می شود.

این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه بیشتر برای نوازندگان و آهنگسازان استان همدان و به منظور ارائه توانایی ها و داشته های خود و همچنین ایجاد بستری مناسب برای معرفی گروه های موسیقی سنتی، محلی و مقامی استان به صورت همایشی و غیررقابتی و با شعار احیای فرهنگ و هنر اصیل موسیقی ایرانی و کرامت هنرمندان استان طراحی شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در این باره گفت: دومین جشنواره موسیقی همدان تحت عنوان شب های موسیقی هگمتانه به میزبانی 10 شهرستان استان با حضور اساتید برجسته حوزه شعر، ادب و موسیقی و شرکت گروه های مختلف هنری برگزار می شود.

فرشاد کشاورزیان شامگاه گذشته سه شنبه 26 دی در جمع خبرنگاران، افزود: دومین دوره جشنواره استانی شب های موسیقی هگمتانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و هماهنگی و همکاری انجمن موسیقی استان در همه شهرستان ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نغمه های اصیل سنتی در همدان طنین انداز می شود

نغمه های اصیل سنتی در همدان طنین انداز می شود