مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:052024-01-05ورزشي

از بودجه 390 میلیاردی سپاهان تا بازیکن عراقی که مورایس می خواهد


حدود 650 میلیارد تومان بودجه باشگاه سپاهان برای همه رشته ها است، بودجه تیم سپاهان پایین تر از سقف و حدود 390 میلیارد تومان با آپشن ها است که 2 میلیارد نیز زیر سقف قرارداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، منوچهر نیکفر سرپرست تیم فوتبال سپاهان میهمان یک برنامه تلویزیونی بود که اهم صحبت های او را در زیر ببینید.

مورایس اعلام کرد که 5 بازیکن را نمی خواهد که 3 بازیکن در بین 6 بازیکن محروم بودند، از همین رو با مسؤولان سازمان لیگ توافق کردیم که به 3 بازیکن اجازه بازی بدهند البته ایراد به قراردادهای سال آینده بازیکنان بود و این محرومیت باید در فصل آینده رخ می داد.

سپاهان فقط تیم فوتبال ندارد و بودجه باشگاه سپاهان همه رشته ها را شامل می شود، در سال 40 میلیارد هزینه آکادمی سپاهان می شود و بودجه کل باشگاه سپاهان هم هزار میلیارد تومان نیست.

حدود 650 میلیارد تومان بودجه باشگاه سپاهان برای همه رشته ها است، بودجه تیم سپاهان پایین تر از سقف و حدود 390 میلیارد تومان با آپشن ها است که 2 میلیارد نیز زیر سقف قرارداد است؛ مشکل 6 بازیکن ما قرارداد سال دوم بود که اصلاح شد.

آقای خطیر که اذهان زیادی را مخدوش کرده است باید ادعایش را ثابت کند؛ به نهادهای نظارتی پاسخ می دهیم و در مجمع شرکت فولاد مبارکه، آمار حساب های باشگاه سپاهان را به صورت کامل دارد و مثل برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بودجه 390 میلیاردی سپاهان تا بازیکن عراقی که مورایس می خواهد

از بودجه 390 میلیاردی سپاهان تا بازیکن عراقی که مورایس می خواهد