مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:252024-01-07بين الملل

هلاکت یک افسر صهیونیست دیگر و ادامه حملات اشغالگران به مناطق مختلف غزه


در زمانی که درخواست های منطقه ای و بین المللی در رد طرح های اشغالگران برای آوارگی مردم غزه بلند می شود، رژیم اشغالگر به جنگ نسل کشی خود ادامه می دهد و هدف قرار دادن آوارگان و پناهگاه ها اوج گرفته است در حالیکه مقاومت فلسطین در محورهای مختلف با نیروهای اشغالگر مقابله می کند.

- در زمانی که درخواست های منطقه ای و بین المللی در رد طرح های اشغالگران برای آوارگی مردم غزه بلند می شود، رژیم اشغالگر به جنگ نسل کشی خود ادامه می دهد و هدف قرار دادن آوارگان و پناهگاه ها اوج گرفته است در حالیکه مقاومت فلسطین در محورهای مختلف با نیروهای اشغالگر مقابله می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز نود و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، اشغالگران در بحبوحه نبردهای شدید با مقاومت فلسطین به بمباران نوار غزه ادامه می دهند این در حالی است که مقاومت توانسته خسارات جدیدی به سربازان و تجهیزات آنها وارد کند که بارزترین آن کشته شدن جانشین فرمانده تیپ آموزشی در تیپ ناحال به همراه تعداد زیادی سرباز بود.

ارتش اشغالگر روز شنبه اعلام کرد که یک افسر جدید با درجه سرگرد در نبردی در شمال نوار غزه کشته شد.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که سرهنگ روی یوشای یوسف مردخای اهل تل آویو از فرماندهان لشکر تیپ ناحال در نبردی در شمال نوار غزه کشته شد و به خانواده وی اطلاع دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک افسر صهیونیست دیگر و ادامه حملات اشغالگران به مناطق مختلف غزه

هلاکت یک افسر صهیونیست دیگر و ادامه حملات اشغالگران به مناطق مختلف غزه