مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:552024-01-15اجتماعي

شورای آموزش و پرورش هرمزگان رتبه برتر کشور شد


شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش که به صورت کشوری و در تهران و در محل سالن جلسات وزارت کشور و با حضور وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش ، استانداران ، مدیران کل استانها و روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی سراسر کشور برگزار شد، بر اساس ارزیابی های سالانه صورت پذیرفته از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استانهای کشور ؛ از شوراهای برتر تجلیل بعمل امد که شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان موفق به کسب عنوان برتر شد.

  در این همایش بر لزوم توجه به جایگاه و نقش شورای آموزش و پرورش در پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین ، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اسناد بالا دستی با رویکرد مردمی شدن و تربیت در تراز انقلاب اسلامی تاکید شد.

  شوراهای آموزش و پرورش بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حلقه اتصال و پیوند مشارکت های مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام تعلیم و تربیت هستند.

  همزمان با تاریخ تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش در سال 1372 ، به منظور پاسداشت مشارکت بخش های مختلف جامعه در حمایت و همراهی با برنامه های آموزش و پرورش و بسط فرهنگ مشارکت ، از تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آموزش و پرورش هرمزگان رتبه برتر کشور شد

شورای آموزش و پرورش هرمزگان رتبه برتر کشور شد