مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:202023-12-23حوادث

نقره داغ شدن 1400 راننده پرسرعت؛ ثبت شکایت بر روی پلاک خودرو


پلیس راهور تهران می گوید برای 1400 راننده پرسرعت که در کلاس آموزشی پلیس شرکت نکرده یا دوباره مرتکب تخلف شدند ثبت شکایت بر روی پلاک خودرو انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه 2 دی ماه 1402 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مؤمنی در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص نقاط حادثه خیز تهران گفت: یکی از راهکارهای مهم در بحث اجرای صحیح و اصولی طرح 20 در شهر تهران مهندسی ترافیک و راه است چراکه شناسایی نقاط حادثه خیز و پر تصادف می تواند از تصادفات بکاهد.

   وی افزود: از ابتدای سال 448 نقطه پر تصادف را در شهر تهران شناسایی کرده و به مجموعه همکاران در شهرداری تهران جهت رفع نقص اعلام کردیم که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بر اساس تصادفات جدید چند نقطه دیگر از نقاط حادثه ساز را شناسایی و آنها را اولویت بندی کرده و آن نقاطی که با اقدامات زود بازده و کم هزینه می تواند سریع تر نتیجه دهد را به شهرداری اعلام کردیم تا این نقاط را رفع نقص کنند.

   سرهنگ مؤمنی افزود: آشکارسازی زیر پل ها و تقاطع های غیر همسطح جزء برنامه های پلیس راهور تهران بزرگ است که در خیلی از موارد با یک آشکار سازی و اقدامی مانند نصب برچسب های شبرنگ زیر پل ها و تیرهای چراغ برق، نصب تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن 1400 راننده پرسرعت؛ ثبت شکایت بر روی پلاک خودرو

نقره داغ شدن 1400 راننده پرسرعت؛ ثبت شکایت بر روی پلاک خودرو