مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:402023-12-23سياسي

حس وطن پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پزشک احساس و عاطفه دارد، همواره در قله مردم ‎داری است و به عشق وطن، به برادر و خواهر خود خدمت می ‎کند اما گاهی اوقات همین فرد در معرض اتهاماتی قرار می گیرد که شاید برخاسته از جریان نفوذ باشد اما در نهایت، - ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پزشک احساس و عاطفه دارد، همواره در قله مردم ‎داری است و به عشق وطن، به برادر و خواهر خود خدمت می ‎کند اما گاهی اوقات همین فرد در معرض اتهاماتی قرار می گیرد که شاید برخاسته از جریان نفوذ باشد اما در نهایت، پزشک را از ادامه خدمت به هم وطن دلسرد می کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با محمد رییس زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از جامعه درمان کشور با محوریت پزشکان اظهار کرد: متولی حفظ کرامت پزشکان، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت است.

این نیست که ارتقای موقعیت اجتماعی و اقتصادی پزشکان و تکریم کادر درمان یکی از کارهای فرعی شما باشد؛ این مأموریت ذاتی و رسالت شماست، پس باید بر این عرصه بیشتر تمرکز شود.

وی افزود: پزشک و مسائل درمانی، موضوع مورد احتیاج مردم است؛ به طوری که شما ثروتمندترین فرد از این جامعه را هم که تصور کنید، در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس وطن پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد

حس وطن پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد